13 Nisan 2009 Pazartesi

HAFTASONUMUZ FOTOSUZ

Bu aralar blogumu bayağı bir boşladım farkındayım ama çok yoğunum.Geçen hafta bir kaç gün izinliydim.Ondan önceki hafta raporluydum.Küçük bir rahatsızlık yaşadım neyseki şimdi iyiyim çok şükür.İzinli olmamın nedeni ise oturduğumuz evi satıp yeni ev arayışına girmemiz.Koskoca İzmir de içimize sinen bir ev bulamadık desem yeridir.Ne kadar zormuş ev aramak ve beğenmek.Çok şükür hem paramıza uyan, hem de aradığımız kriterlere kısmen uyan bir ev bulduk ve aldık.Şu an oturduğumuz ev çok merkezi bir yerdeydi.İş yerine neredeyse otobüsle 10 dakikada geliyorduk.Ama çok merkezi olmasının dezavantajları var işte.Bir kere egsoz dumanı çünki cadde üstünde oturuyoruz.Park-bahçe yok yakınımzda biraz mesafeliyiz v.s.Çocuklarda olunca bu işe bir çözüm bulalım dedik.Gittik şehir dışına yakın bir yerden aldık evimizi.İzmiri bilenler bilir Buca Koop diye bir yer var uzak ama güzel bir yer.Her yer site ve park.Yeşil alabildiğine her yer.İşte bizde çocuklarımızın güvenliğini ve özgürlüğünü düşünerek site içinde, önü parka bakan küçük ama şirin ber ev aldık.Arabamız yoktu şimdi onu da alıcaz.Yani bizda artık zengin olucaz.Hem evimiz hem arabamız olucak.Evin işleri var badana boya, küçük eklemeler.Çünki mutfağımız küçük biraz.Dolap takviyesi yapmamız gerekiyor.Ankastre fırınıma yer yok düşünün artık.Sadece düz bir bango.Bir yanında buzdolabı yeri diğer yanında bulaşık makinesi yeri.ankastre ocağım için bangonun bir bölümünü de kestiricem ve bana neredeyse kullanabileceğim alan kalmıyacak.Amannn canım herkes nasıl sığmış oturuyorsa bende öyle sığıp oturucam işte.Yeter ki kuzular mutlu olsun.Dün dışarıdaydık İnciraltına gittik arkadaşlarla kahvaltı etmeye.Kuzular o kadar mutlu oldular ki.Koştular, yürüdüler, düştüler, balık ekmek yediler.Hatta soğana bayıldılar.Bu arada kedileri de çok sevdiler.Ama yorgunluktan bitap düştüler.Çünki uyku saatleri karıştı.Uyuyamadılar.Uyudular ama 10 dakika sonra uyandılar falan.Güzel bir gündü.onlarda bizde yorgun ama mutlu döndük evimize.

8 yorum:

nihan dedi ki...

canım benim ne kadar hızlısınız ev değiştirmede :) ben senin bu evini çok beğenmiştim gerçi ama madem Buca da daha rahat edicekseniz güle güle oturun :) ayrıca şehir dışı falan dediğin yer birkaç seneye kalmaz merkez olur çıkar bak gör..hayırlı uğurlu olsun..

cavidan dedi ki...

canım güle güle kulanın hayırlı olsun eviniz. darısı arabanızın başına. gerçekten çok iyi bir iş yapmışsınız çocuk sahibi iseniz site mutlaka şart. inşallah seneye bizde ev almayı düşünüyoruz..izmir gerçekten güzel bi şehir bol bol tadını çıkarın tatlım meleklerimizle.
sevgiler.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Nihancım evet bu evim çok güzeldi ama sende gördün cadde üstü gidilecek yer yok.Burası da güzel.Zaten uzak ama çok merkezi bir yer aradığın her şey var.Tam karşımda kuaför bile var düşün artık benden şanslısı var mı?
Cavidancım teşekkür ederim canım.Evet çocuk sahibiysek hayatımızı onlara göre düzenlemek zorunda kalıyoruz ve ben inan çok doğru bir karar verdiğimize inanıyorum.Darısı sizin olsun inşallah bizden daha güzel evler size nasip olur.

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

İyi oldu iyi iyii :) Allah sağlıkla huzurla mutlulukla oturmanızı nasip etsin inşallah.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Amin canım amin.Teşekkür ederim.
Belkıs bittin sen diye daha önce yazmışmıydım.

funda dedi ki...

ohhhh ağız tadıyla sağlıkla inşallah :)

ASİYE dedi ki...

hayırlı olsun dilekcim.güle güle oturun yeni evinizde.çocuklar için çok çok iyi olur.onların rahatı ve keyfi iyi olsun.
öpüyoruz sizi..

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

canım hayırlı olsun yeni eviniz,allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin...bizimde evimizin önü park gerçekten çok rahat oluyor öpüyoruz sizleri canım