15 Haziran 2009 Pazartesi

BİZ DÖNDÜK






Hiç bu kadar ara vermemiştim sanırım.Neredeyse onbeş gün oldu.Taşındım, yerleştim ve döndüm.Yeni evim umduğumdan daha iyi.Ben çok sevdim umarım bu sevgim hep böyle devam eder.Kızlarda şimdilik mutlu.Taşındığımız gün Hilal ablam götürmüştü evine biz taşınırken onlar zorluk çekmesin diye.Çok da iyi yapmış şimdi düşünüyorumda o telaşta kızlar çok fazla yıpranacaktı.O gün gece 23.30 gibi getirdi Hilal ablam kızları yeni evimize.O gece salonda yere yatak yaptım ve orada yattık.Ertesi gün Karya deli gibiydi.Beni hiç bir yere bırakmadı.WC ye bile gidemedim neredeyse.Damla da huysuzdu.Sanırım evi yadırgadılar.Ama ertesi gün her şey daha iyiydi.Ben izinliydim ve yanlarındaydım.Çok güzeldi evde olmak.Kızlarla birlikte vakit geçirmek harikaydı.Kızları artık odalarında ve yataklarında yatırıyorum.Öğle uykularınıda odalarında uyuyorlar artık.Bu bizim için büyük bir olay.Çünki daha önce salonda ve salıncakta uyuyorlardı sürekli sallanarak hem de.Oysa şimdi salıncakta uyuduklarında hemen yataklarına yatırıyorum ve orada uyumaya devam ediyorlar.Bizim için çok iyi oldu.
Dün kendime oje sürecektim.Benim kokoş kızlarım benden önce çoraplarını çıkarıp, ayak tırnaklarını göstermeye başladılar.Tabi önce onlara oje sürüldü.Hemde kırmızı oje.Bayılıyorlar süslenmeye.Çok erken başladık birlikte kullanmaya eşyalarımı.Geçenlerde de nemlendirici sürerken görmüşlerdi ve tabi hemen istemişlerdi, bende sürüyor gibi yapmıştım.

Bir kaç foto ekliyeyim yeni evimize dair.Kafam çok karışık bir türlü taparlayamadım yazacaklarımı, kargacık burgacık bir şeyler oldu farkındayım ama bizi merak ettiğiniz için hemen bir şeyler yazmak istedim.

22 yorum:

Belkıs dedi ki...

E nihayet :) Dikecim allah ağız tadıtla huzurla sağlıkla oturmayı nasip etsin, inşallah ev sizede kuzuşlarada hayırlı vede uğurlu gelsin. Bu arada bu kokoşluk mevzusu kanlarında var bücürüklerimin laf etme yani hiç, yakın bi gelecekte anasına bak kızını al olucaksınız tam :))

tatesal dedi ki...

Canım hoşgeldin,özlettin kendini...Yeni evinde güle güle otur...Kızları öpüyorum...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Belkıscım çok fena bunlar.Daha bacak kadarlar nerden biliyorlar kokoş olmayı.Analarına benziyor deme ben onlar kadarken benim annem yapmazdı öyle şeyler.Ben nasıl böyle oldum peki.

Tatesalcim vallahi bende sizi özledim.Bir daha arayı umarım bu kadar uzatmam.Bizde sizi öptük canım.

nilay dedi ki...

canım hoşgeldiniz..özlettiniz kendinizi..güle güle oturun yeni evinizde hayırlı olsun..süslü kokoşlar bunlar ya..İlke de geçenlerde kuaförde öyle yapmıştı bana sürülürken parmaklarını bir uzatışı vardı men men(ben ben)diye..şimdiden böyleler..yandık yandık..
öpüyoruz sizi..

Toprak Büyürken dedi ki...

ayyy ne kadar büyüdüler maşallah. :) bide süslenmeye başlamışlar.yerim ben onları. :)

inci ve annesi dedi ki...

dilekcim hayırlı olsun yeni eviniz güle güle oturun
bir aya kalmaz bende taşınıyorum şimdiden teleşe başladı
kokoş kıslarımı öpppp

Nurgül Topel Akın dedi ki...

Hayırlı olsun güle güle oturun.

sude naz'ın annesi dedi ki...

valla nihayet yaf..hadi taşınma faslın bitmiş..zor olmuştur emini..ayy benim ev toplu taşıncaz diye ama bi türlü cesaret yok bende..kim taşıyacak yerleştirecek pehh..kızlarda çok şeker olmuşlar..ye annesi oki:))

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

güle güle oturun dilekcim yeni evinizde çok çok güzel günler görün inşallah...taklitçi bu cimcimeler ne görseler yapıyorlar:))

öptüm caım

ASİYE dedi ki...

özlettiniz vallahi :)) güle güle oturun canım yeni evinizde..sağlık,huzur ve ağız tadıyla.kokoşlarıda öpüyorum :)))

Yasemin dedi ki...

Dilekciğim güle güle oturun kızlar bolca kirletsin döksün saçsın ne diyim :))))

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

dilek yeni eve alışırlar kuzular, onlar çok akıllı maşalahhhh,
beyaz taytlar da yakıyor ortalığı,
kuzucuk bunlar ya ball bal bunlar,hem senin içinde iyi olmuş rahat yerleşmek için kuzuları başka yere koymak çok iyi olmuş, bende yakında taşınacağım, ben ne yapacağım allah bilir...

ojeleri sürerken haber verin yasmin su da sıraya girecek :))

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Nilaycım haklısın vallahi yandık.Bunlar büyüdüğünde makyaj parası, giyim parası, o parası, bu parası ufffffff..Neyse sağlıkları yerinde olsunda.Önemli olan bu.

Toprak büyürken haklısın ne kadar çabuk geçiyor zaman öyle değil mi?Bak Toprak bile kocaman abi oldu artık.

Binnurcum tabi ki öperim siz de de mi var taşınma telaşı.Allah yardımcın olsun canım.Taşınmak zor ama yavaş yavaş yapınca kolay oluyor.Gözün korkmasın emi.Bu arada İnci de kokoş olucak emin ol.Bunların geninde var kokoşluk.

Nurgülcüm teşekkür ederim canım.Öpüyorum seni.

Eylemcim teşekkürler bitanem.Evi toparladıysan korkulcak bir şey yok.Ben taşıma şirketine vermiştim.Öncesinde kendimiz toparladık bir çok şeyi ama sonrasında onlarında yardımıyla sorunsuz bir şekilde taşındık ve net olarak tam bir haftada yerleştim.İstersen yardıma gelebilirim şekerim.Uzman olduk bu konuda.

Şehribancım evet evet taklitçiler.Duru'da başlamıştır eminim böyle şeylere.Siz neler yapıyorsunuz.Eşinle kavuşmana ne kadar kaldı.

Asiyecim bizde sizi özledik.Siz neler yapıyorsunuz merak ediyorum.Senin cadılar ne alemdeler.Takip ediyorum sizleri işlerden ama az kaldı yakında tam gaz gelicem sanırım.

Yasemincim teşekkürler canım.zaten yapıyorlar o dediklerini.Sizi de tebrik ederim WC eğitimi başarıyla sonuçlanmış.Helal size.Darısı başımıza.

Yasmin su'nun annesi anacım adını bilmiyorum kusura bakma bir ara yaz emi bana.Yasmin su'ya zevkle oje sürerim.O kadar zevkli ki.O minicik parmaklara oje sürmek.Bide merakla bekliyolar ya bitiyo insan.
Sende taşınacaksın demek.Allah yardımcın olsun ama gözün korkmasın.Tabiki çocukla çok zor ama seninde bırakabileceğin bir yer varsa o gün bırak.O olmadan daha rahat oluyosun.En azından o eziyet çekmiyor.Yemeğiydi uykusuydu derdi olmaz çocuğun.Sana da kolay gelsin canım.

Banu Durgunlu dedi ki...

Senden haber aldığıma sevindim Dilekcim:)Güle güle oturun yeni evinizde...Fotolardan çok bir şey anlayamadım ama en çok koruma iç güdüsü ile evin balkon demirlerini sevdim,güzel kızların için güzel ve güvenli bir mekan olmuş:)
Öpüyorum seni yaz yine arada özletme kendini bu kadar...Sevgiler canım...

♥ MAVİANNE ♥ dedi ki...

bu küçük kızlara bayılıyorum ben

kokoşlukları da süperrrrr
tam kız çocuğu işte

güle güle otur canım yeni evinde

sevgiler

gül dedi ki...

sağlıkla huzurla büyüsünler yeni evlerinde
ne güzel bir düzene oturtmuşsun bile,
kız annesi olmak başka bişi yaa,
maşallah

ilknur dedi ki...

Güle güle oturun..Sağlık,mutluluk,sevgi hep sizinle olsun..Şimdikiler bir alem bizimkide süsü meraklısı:))

babycakes dedi ki...

hoşgeldin:))) ev taşımak n'dir çok iyi bilirim; anladığım kadarıyla yeni evin içine sinmiş bu çooookkk güzel:)))

babycakes dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yasamladans dedi ki...

yeni eviniz hayırlı,uğurlu olsun inşallah :)Öpüyorum küçük melekleri :)

Prima Rima dedi ki...

Yeni yazı yazmanı beklıyordum valla:)
yeni evın hayırlı ugurlu olsun güzel gunler yaşayın mutlu mesut oturun inşallah:)

SedAli dedi ki...

yeni komşularımız damla ve karya tekrar hoşgeldiniz:) valla sizin gelişinizle bizimde hayatımıza renk geldi.çokta iyi oldu :) umarım çok güzel vakitler geçireceğiz hep birlikte....