22 Nisan 2010 Perşembe

KIZLARIMA YENİ KİTAPLAR ALDIM



Öğlen yemekten sonra ne yapalım nereye gidelim diye konuşuyorduk Figen'le.Hadi dedik Konak Pierre'e gidelim.Remzi kitabevini bir gezelim.Bende ne zamandır Tübitak erken çocuk kitaplarını gözümle görerek almak istiyorum.Neyse yemeğimizi yedik ve çıktık gittik.Önce Assortie ye uğradık.Bakındık Figen kendisine bir gözlük aldı acaip ucuzdu vallahi.O paraya o gözlük mümkün değil kaçmazdı hani.Hatun gözlük koleksiyoncusu nede olsa.Nerdeyse her kıyafetine uygun bir gözlüğü var.Sabahta en sevdiği gözlüğünü kırınca yeni gözlük alması şart oldu tabi.Ordan çıktık Esse ye uğradık.Gözüm ne zamandır demir döküm tencerelerde. Ama hiç elime alıp bakmamıştım.Aldım inceledim.Allah'ım o nasıl ağır bir tencere.ben zor kaldırıyorum annemler nasıl kaldırsın.Ama okuduklarıma göre de şu an en sağlıklısı demir döküm tencereler.Esse de ki fiyatlar da uygun piyasaya göre.Karar verebilmem için biraz daha düşünmem gerekiyor sanırım.
efendim ordan da çıktık doğru Remziye..BAyılıyorum kitapevlerine.Umarım kızlarımda benim gibi kitap aşığı olurlar.Figen le kendimizi kaybettik kitapların içinde.Ben kızlara iki kitap aldım.Birisi Tübitak erken çocukluk kitaplığından HAydi Öğrenelim Serisinden Duyularımız (başka yoktu bende bunu kaçırmak istemedim), diğeri de Morpa'nın Sayıları Öğreniyorum.
Karya sayı saymayı biliyor aslında ama Damla pek ilgili değil.Belki ilgisini çeker ve sever diye düşündüm. O kadar ilgisiz ki Damla.Başlıyoruz saymaya 1 3 5 diyor hemen sıkılıyor ve başka şeylerle ilgilenmeye başlıyor.Dikkatini nasıl odaklarım bilemiyorum ama bir çözüm arayışındayım.

4 yorum:

Eylm-Sdnz dedi ki...

Hadi bakalım kuzular kitaplarını bitirsinler yenileri arkadan gelsin:)))Yavaş yavaş odaklanmaya başlıyorlar canım bak bikaçkereden sonra adapte olurlar merak etme..öptüm

İlknur dedi ki...

Çok faydalı kitaplar almışsın canım..Sırada neler gelecek bekliyorumm...

laleninbahcesi dedi ki...

Ben de Cancan için kitap araştırması içindeyim, bizim kzılarda Tübitak yayınlarını önerdiler... hatta aklıma gelmişken bakayım.

Hiç acele etme, öğrenmeleri gereken şeyi, senin istediğin zamanda değil öğrenmeleri gereken zamanda kendiliklerinden öğreniyorlar. O yüzden canını sıkma , kendini üzme.

Sevgilerimle

mutfakcini dedi ki...

Beğendiler mi ;)