5 Ocak 2009 Pazartesi

YENİ BİR HAFTA, YENİ BİR KİTAP

Bu gece yine pek iyi uyuyamadık.
Damla'm çok huzursuzdu.Anlayamadım nedenini.
Üst dişler patladı artık.Sadece biraz daha çıkmaları kaldı.
Özlemişiz birbirimizi.Bütün hafta sonu tadını çıkardık.
Kucak kucağa, sarmaş dolaş.
Bu arada yeni bir kitap daha bitirdim.Onu da yazmalıyım buraya.
Piraye-Canan TAN.
Çok çok etkilendim ben bu kitaptan.Bitireli günler oldu ama hala söyleniyorum.
Hala aklımda.Kızıyorum, öfkeleniyorum.Sorguluyorum.
Okumadıysanız lütfen okuyun.
Hamileliğimde alıpta okuyamadığım bir sürü kitabım var elimde.
Şimdi Kiraze'yi okumaya çalışıyorum.Solmaz Kamuran'ın.
Biraz ağır başladık ama sanırım yoluna girmeye başlıyor.
Konu olarak güzel başladık.Bakalım sonucu ne olucak.Yazarım size.

eski fotolarımızdan bir kısmını aktarmamışım buraya.
İşte onlardan bir kaçı.

Çorapları ve pijamaları çıkınca deliriyorlar.
Sanki ayaklarını ilk kez görüyorlar.
Ayaklarına nasıl bakıyorlar kuzularım.
Karya'cımın üstüne mutfak sandalyesi düştüğünde.
Göz altı kızarmış vaziyette.
Dün de aynı şekilde sandalye Damla'nın üstüne düştü.
Ama büyük tesadüf ki o esna da ben onlara muhallebi yapmak için
dolaptan sütü çıkarmak üzere o yöne doğru gitmişim ve zamanlama mükemmel.
Sandalye benim ayağıma çarpıp hızını kesti ve Damla'nın üstüne öyle düştü.
Nasıl beceriyorlar anlamıyorum.Kaşla göz arasında o mutfak sandalyesi nasıl düşüyor.
Berkcan Abisi ve Karya birlikte keyif yapıyorlar.


Damlacım merakla nereye bakıyor acaba

Damla ve sıcak su torbası.İlginç bir şey gördükleri zaman asla affetmiyorlar.


İşte Damla ve meşhur mutfak sandalyemiz.


Karya ve Babası.Karya'nın gözü nerede bilin bakaılm.
Bilgisayar delisi oldu benim kızım.Gözünü ayıramıyor ordan.


4 yorum:

Belkıs dedi ki...

Ben bu sandalye kazalarını yeni duyuyorum ne zaman oldu yahuu :s Allah korumuş şirinelerimi. bidaha olmasın lütfen annecik kır o sandalyenin bacacıklarını :)
Karyanın pc yi kesen fotoğrafı süper yaa bücürük pc varkene orda, sen fotograf çekiyomuşun ona nee :))

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Belkıscım bayramın hemen sonrasında olmuştu karya nın kazası.Yanağının hemen altı morarmıştı.Nasıl düşürüyorlar ben anlamıyorum yalnız.Bi keresinde de salondaki sandalyeyi devirmişlerdi üstlerine.En tehlikeli zamanları.Sen de artık dikkatli olmalısın.

YAMAN EFE dedi ki...

Canım benim,bizim için öp annesi.Çok çok geçmiş olsun...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

tamam gülnur ablacım öperim.Bu arada çok teşekkür ederim geçmiş olsun dileklerine.Bizde yaman efe yi ve yağız berke yi kocaman öpüyoruz.