4 Şubat 2009 Çarşamba

GELDİM GİDİYORUM....

İşte geldim burdayım, ben bu işte ustayım.........

diye bir cıngıl vardı yanlış hatırlamıyorsam.Sabah sabah nerden aklıma geldiyse geldi işte.Blogumu boşladığımı sanmayın lütfen.Daha önce de bahsetmiştim size.İşyerinde bazı sorunlar var internetle ilgili.O sorunların bir an önce halledilmesini diliyorum.zira benim başka türlü bu işi takip etmem mümkün değil.evde hiç ama hiç vaktim olmuyor.Akşam eve gider gitmez benim kuzular etrafımda pervane.Yakamı paçamı her bir yanımı asılıyorlar.Bilin bakalım neden.Çünki mütemadiyen emmek istiyorlar.Biz hala emmeye devam ediyoruz.Kıyamıyorum onları emzirmeden kesmeye.O kadar seviyorlar ki.Hani çikolata krizinizin tuttuğunu düşünün ve size çikolata ikram edildiğini.O çikolatayı yerken nasıl mest oluyorsunuz, onlar da işte aynen öyle.O çıkardıkları sesler için insan ömür boyu emzirir heralde.Müthiş bir şey ve müthiş bir duygu.Benim en çok korktuğum şeydi kızlarımı emzirememek.Çünki bir çok ikiz annesinden ve ikizlerle ilgili sitelerden okuduklarım ve duyduklarım ikizlere sütün yetmediği.Ve zaten prematüre doğdukları için memeyi almakta zorlandıkları ve mamayla da daha çabuk tanıştıkları için (Biberonla) anneyi emmek onlara eziyet geliyor heralde.O yüzden doktorlar kesinlikle mama verilecekse kaşıkla verilmesini öneriyorlar.Bizde ilk zamanlar kaşık uygulamasını denemiştik ama baktık kaşık zorluyor bizde aventten ann memesine en yakın olduğunu duyduğumuz ve bu yüzden aldığımız biberonları kullandık.Çok şükür ki benim kızlarım biberon almalarına rağmen anne sütünü bırakmadılar.Hatta akıllı iyice erince biberonu bıraktılar ama beni diil:)))
Neyse ne anlatıcaktım ki ben.Evet bu aralar uzaktayım ama aklım hep sizlerde.Fırsat bulduğum her zamanda mutlaka hem takip etmeye çalışıyorum, hem de yazmaya çalışıyorum.
Netice de sizi özledim..

4 yorum:

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

Dilekciimm bizde seni özledik yahuu halledilsin bian evvel şu problemde gel artık iki kelam ediyorduk msnde ondanda olduk kiminlen konuşucam ben şimdi :)

inci ve annesi dedi ki...

Dilekcim evdeyim, 1 cadıyla uğraşıyorum ve ben bile fırsat bulamıyorum bloga girmeye. Sende hem 2 cadı hemde iş hayatı var..
ama özlendiğini bil
çok öpüyorum

Cocukla Cocuk dedi ki...

ikisine de anne sütü verebiliyor olman ne guzel ...öpüyoruz ikisini de sevgiler bizden

yapıncak dedi ki...

Bu minikler bir harika!!!