16 Şubat 2009 Pazartesi

TEŞEKKÜRLER VE BİZDEN HABERLER.

siz sevgili dostlarım beni en zor anımda yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim.
İyi ki varsınız.
Hayat her şeye rağmen devam ediyor ve etmek zorunda.İlk günün şoku ve acısı şimdi daha bir katlanılır.Zaten kızlar evde acı ve üzüntüye yer bırakmıyor.Onların varlığı o kadar muhteşem ki.İnsanın aklının başka yerde olması mümkün değil.Zaten Karya 09 Şubat itibariyle yürümeye başladı.Ve yürümek onun için o kadar mutluluk verici bir olay ki.Yürürken mest oluyor resmen.Kahkahaları evin içinde çınlıyor.O da kardeşi gibi yürümenin gururunu yaşıyor.
Büyüyorlar artık.Ve kendi ayakları üzerinde durmanın haklı gururuyla birlikte.

9 yorum:

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

Dilek cim önceki kaydını görmemişim, tekrar başınız sağolsun . Bi panik oldumki bu kaydı görünce sorma:(
Kızlara bişi oldu sandım, tahlil sonuçları çıktımı dr ye bildirebildinizmi ??

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Belkıscım msn olmayınca böyle oluyor demek.Sana haber veremedim tabi.O kadar ani oldu ki.Neyse atlattık işte.Kızların kültür sonuçları bugün çıkıcak.Drumuz ben alırım sonuçları akşama görüşürüz demişti.Akşamüstü arıycam.Yazarım sonucu buraya.Öpüyorum seni tatlım.Arkadaşa söölim de msn i de düzeltsin bari.Farkettiysen artık nete-şimdilik-girebiliyorum.Arkadaşım sağolsun bir kıyak yaptı bana şimdilik tabi.

inci ve annesi dedi ki...

ah cnm benim artık piti piti yürüyor ikiside demekki aferim kuzulara
seninde daha iyi olmana sevindim dilekciğim
öpüyoruz

Toprak Büyürken dedi ki...

Başınız sağolsun,Allah sabır versin,ikizler sağolsun
ikizlerin yürümesi ne hoş;evde pıtı pıtı yürüyen iki sevimli şey,kulağa çok hoş geliyor

Cocukla Cocuk dedi ki...

demek yürüyorlar hayırlı olsun...yürümeye başlayınca yaramazlık bir kat artar:)) kolay gelsin size:))

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Binnurcum sağol bitanem evet daha iyiyim canım.
Toprak Büyürken teşekkür ederim canım.Evet evde iki minik şeyin yürümesi çok sevimli.Ama bir o kadarda tehlikeli.Ne zaman nereden çıkacakları belli olmuyor çünki.
Çocukla çocuk tşk ederim.Evet yaramazlıklar artık daha gözle görülür.her şeyi yapıyorlar artık.Ve her yerdeler...

yasemin dedi ki...

dilekcim başın sağolsun ,allah sabır versin,tahliller ne oldu hiç bahsetmedin ama sanırım iyi sonuçlar dimi ,kurabiye eve gelince internetten gingerbread house cookie diye yazınca bir kaç tarif çıkıyor ama mahvetti beni bütün bir gün elimi oyaladı ,ama tecrübelendim bir daha ki kurabiye evim daha başarılı olur sanırım sanada yazarım ayrıntılı,senin tatlışlar yürüyorlar artık demek ,ne tatlı resmen bir devir kapanıyor,bu günlerin kıymetini bil ,resimlerine bakıyorum çok şekerler ,ömür boyu hep mutlu olsunlar böyle resimlerde ki gibi..

Mon Petit Chou dedi ki...

canımDurubilgisayarınspacetuşunukırdığıiçinyapılanakadarolamayacağım.başınızsağolsun,halanız.nuriçindeyatsın
sevgilerle

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Yasemincim teşekkür ederim canım.Tahlilleri henüz netleştiremedik.anlatırım bir ara.
Mukaddescim teşekkür ederim.demek Duru kırdı space i öylemi.Valla okurken gülümsettin beni.Hiç boşluk yok kelime aralarında ya.Bu çocuklar insana yaşama sevinci veriyorlar.İyi ki varlar.