2 Mart 2009 Pazartesi

ÇİŞ MACERASI:))

Uzun zamandır uğraştığımız idrar alma maceramız başarıyla sonuçlanmıştır.Ve hatta idrarları alıp kültür sonucunu da alma girişimimiz başarılı sonuçlar vermiştir.Geçen hafta Perşembe günü sabah evde güzelce temizliğimizi yaptık. Önce kakamızı yaptık tabi muhtemel kazalara karşı.Sonrasında batikonlu sularla yapılan temizlik ve iyice kurulama faslı.Sonra da poşetlerin takılması seremonisi.Artık her şey hazır, İstikamet laboratuar.ve laboratuarda başlayan uzun bir bekleyiş.Laboratuardaki görevliler içeride çalışıyor olunca bekleme salonu sadece bize tahsisli gibiydi.Benim kızlarda bunu fırsat bilerek heryeri karıştırma moduna girdiler.Bütün broşürler yerlere atıldı.Bütün dergiler yerlerde gezintiye zorlandı.Sebil bizim evimizde çok fazla kurcalanamadığı için (çünki yanında plastik bardak koyma yeri yok ya bizde) her zerresine kadar kurcalanmak istendi.Tabi bu durumda ben hemen müdahale ederek bilumum parçaları ulaşılamaz yerlere kaldırdım.Sonrasında bekleme salonunda kurcalanacak yer kalmayınca diğer bölümler keşfe başlandı.Önce sekreter masası yolumuzun üstündeydi.Elimizin ulaşabileceği yerde duran post-it ler çekildi ve hepsi yerlere döküldü.Onlar ben ve Hilal Teyzemiz tarafından toplanırken babamıza gözümüz takıldı.O Tv ye takılmış durumdaydı.Sonrasında bizde dikkat edince gördük ki o korkunç uçak kazası gerçekleşmiş ve son dakika haberleri olarak veriliyor.Çok üzüldük tabi.Diyoruz ki Allah sabır versin yakınlarına hepsinin.Biz bu arada yaramazlıklara devam ediyoruz.Sekreter masasının da kurcalanma işi bitince, içeriye görevlilerin çalışma alanına girmek istiyoruz.Önce Damla deniyor.Ama tek başına girmeye cesaret edemiyor.Elimden tutuyor birlikte girmek için ama ben bunu reddedince isteği gerçekleşmiyor.Birlikte geri dönüyoruz.Akabinde kafamı arkaya çevirmemle gördüm ki Karya o bölmeye girmek üzere ve tam bir cadı olarak hiçbir çekingenlik belirtisi göstermeden içeri giriyor.Onu almak için gittiğimde Damla da arkasından geliyor ve o da içeri girmek için hamle yapıyor.Biliyor ki kardeşi girebildiğine göre o da girebilir.Bu arada sürekli altlarına bakılıyor bir gelişme var mı diye.Saatler bu şekilde ilerliyor ama maalesef çiş konusunda hiç adım atılamıyor çünki o beklenen önemli çiş bir türlü yapılamıyor.Sular veriliyor, emziriliyor, mamalar yediriliyor işe yarasın diye ama yok olmuyor beklenen an bir türlü gelemiyor.Yaramazlıklar hala devam ediyor.Ve hala görevlilerin çalışma alanına girmek için mücadele ediliyor.Biz artık yoruluyoruz.Sinirler geriliyor.İki tane bacaksız hem çiş yapmıyor hem de her yeri hallaç pamuğu gibi atmaya çalışıyor.Neyse ki bir müddet sonra Karya’dan o beklediğimiz ve bizim için çok önemli olan çişi alabiliyoruz.Sürekli bakmamızın faydası ile daha yaparken yakalıyoruz ve hemen içeriye veriyoruz.O artık rahat sırada Damla var.Ki Damla çok su içmesi nedeniyle sürekli bezi dolu olan bir çocuk.Ama ne hikmetse o gün çiş yapmıyacağı tuttu.Karnını ovalamalar, su içirmeye devam etmeler ama nafile.Damla inat etti bir kere.Karya’dan tam bir saat sonra yaptı çişini.Ve artık sanırım patlamak üzereydi.Onun çişi neredeyse kaçıyordu.O kadar beklemek yabana gidecekti.Bir kısmı çorabına falan kaçmış zaten.Neyse ki yakaladığımız miktar yeterli dedi görevli.Onu da içeri verdik ve sonuçlar için ertesi günü beklemeye başladık.Ertesi gün akşamüzeri aradım laboratuarı Karya’nın sonucu normal ama Damla’da üreme var.Çok önemli değil dedi bayan görevli ama siz yine de doktorunuzla görüşün.Ertesi gün çıkacaktı Damla’nın sonucu çünki antibiyograma alınacaktı.sonucu bana faksladılar bende hemen doktorumuzu aradım (ki doktorumuza da fakslamışlar sonucu) doktorumuz da önemli bir şey olmadığını önümüzdeki ay her ihtimale karşı tekrarlamamızın iyi olacağını söyledi hatta antibiyotik bile kullanmamıza gerek yokmuş.Ben Damla öksürdüğü için kontrol edebilir mi diye rica ettim.Tamam dedi ve randevu verdi.Ertesi gün çocukları götürdük güzelce muayene etti ve Damlanın diş çıkardığını boğazında gıcık olduğunu ikisi birleşince öksürüğe neden olduğunu v.s anlattı.Hafif bir şurup ve sterimar tavsiye etti.Sonuç itibariyle önemli bir şeyimiz yokmuş.Allah’ıma binlerce kere şükür ki kötü bir şey çıkmadı.
Bizim çiş maceramız bu aylık bitti. Önümüzdeki ay bakalım neler yaşayacağız.

9 yorum:

cavidan dedi ki...

geçmiş olsun canım...okurken ben bile yoruldum valla tahmin edebiliyorum bi o yana bi bu yana dönüp durmuşsunuz anlaşılan.
çok öpüyoruz..

ummugulsum dedi ki...

sız o dogum kılolarını hemencık vermıssınızdır demı:) onlarsızda olmuyo nesen kaynaklarımız
sevındım bıseyın cıkmamasına bununla gecmıs olsun

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

Hem idrar alınmış hemde sonuç güzel çıkmışş nedenir buna şimdii yuppiiii :))

eviminnuru dedi ki...

bende çiş macerası deyince kızları çişemi alıştırıyolar dedim neyseki tahlil sonuçlarıda iyi çıkmış sevgilerimle

çise ve annesi... dedi ki...

çok sevindik sonuçların iyi çıkmasına ne güzel...bizden size kocaman sevgiler...

Banu Durgunlu dedi ki...

Ah bu çiş alma maceralarının ne kadar zor olduğunu çok iyi bilirim:))Neyseki sonuçlar temiz çıkmış hadi gözünüz aydın canım:))

Mon Petit Chou dedi ki...

canım çok sevindim tahlillerin temiz çıktığına, kimbilir o gün nasıl yorulmuşsundur.ben hala Duru'dan almayı beceremedim.

our twins of NY dedi ki...

merhaba;
bende bir ikiz annesiyim. sanirim aralarinda 2-2.5 ay var.
sonuclarin temiz cikmasina sevindim, gozunuz aydin.
saglicakli gunler dilerim...
Ela & Ege'nin annesi

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Teşekkür ederim kızlar.Çok şükür temiz çıktı bir ay sonra tekrarlıyacağız bakalım.Mukaddescim haklısın o kadar zor oluyor ki.Ama ben şimdi baticon lu suyla temizleyip ardından temiz bir bezle kuruluyorum.Poşeti sonra takıyorum ve inan bana poşet daha uzun süre dayanıyor.Belki artık yürümeye başladılar ve ayakta kalabiyorlar diyedir bilemiyorum ama sende bir dene istersen.Baticonu bir arkadaş önermişti kim olduğunu hatırlamıyorum kusura bakmasın ama ona teşekkür etmek isterdim.