20 Mart 2009 Cuma

FOTO, FOTOOOOO

Kızlara ait bir kaç foto.Ev halimiz malum.İlk fotoda bilgisayara olan aşırı bağlılıklarını görüyorsunuz.En çok da mouse ve mouseped delisi bunlar.Mousepedi alıp öyle bir kemiriyorlar ki.İnamazsınız.her yeri delik deşik oldu.
Damla süpangle yedi.Gördüğünüz gibi Damla'yla birlikte her yer de yemiş durumda.
Dayıcıkla oynarlarken.Sağolsun Dayıcık her geldiğinde mutlaka oynar yeğenleriyle.
eeeee başka yeğen yok tabi..
Burda da kokoş ciciannenin şapkasıyla poz veriyor kuzular.Yakışmış dimi:))
Ne kadar mutlu oluyorlar böyle değişik şeyler gördüklerinde.
Çok süslü olucak bu kızlar çokkk...
Karya şapkayı takınca kim tutar artık onu.Gidip şöyle bir gezicek.
Havasını atıcak etrafa.İşim var benim.

12 yorum:

ummugulsum dedi ki...

yaa ne seker bunlar masallah
hele ılk fotoda bırı yıyor oburude yardım edıyor bayıldım
fotolara devam annesıı
sevgıler

cavidan dedi ki...

çok tatlılar maşallah..nazarlardan korusun rabbim.

eviminnuru dedi ki...

maşallah yaa ne tatlı olmuşlar

YAMAN EFE dedi ki...

Çok tatlılar Maşallah,Allahım esirgesin hepsini:)))

inci ve annesi dedi ki...

bu cadılar büyüdükçe tatlanıyooo
yerim ben onları beeee
ne zamandır bloguma zaman ayıramadım özlemişimde ben bu prensesleri
ağızlarını, burunlarını ısır benim için

Sibel GÖZ dedi ki...

çok tatlılar maşallah....

çise ve annesi... dedi ki...

o ağzı tam yenicek gibi çok şeker görünüyor,minik güzellikler....

Mon Petit Chou dedi ki...

ah bu kızlar yok mu, maşallah çok tatlılar.

Cocukla Cocuk dedi ki...

aman şekerliklerine diyecek yok..Allah bağışlasın ikisini de..çok öpüyoruz o tatlı yanaklarından

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Ümmügülsüm teşekkür ederim.Sen bir de diğer hallerini göreceksin.Tam bir işbirliği sözkonusu.
Cavidan,Eviminnuru, Yaman efe'nin annesi,Çocukla Çocuk ve Mukaddes amin diyorum güzel dilekleriniz için.cümlemizinkini korusun inşallah.
Binnur hakikaten nerelerdesin sen? Bizde seni özledik.
Sibel Göz teşekkür ederiz ziyaretiniz ve güzel dilekleriniz için.
Fatmacım sorma valla bir şey yerken hep öyle ağız burun batıyor.

Belkıs dedi ki...

Yerim sizi şirinelerim benimmm :)

TATESAL dedi ki...

İadeyi ziyarete geldim.Maşallah ne güzel çocuklarınız var.İkizlere bayılırım ...Sizinkilerde harika.Benimde 16 aylık bir oğlum var.Tabiii 17 ve 12 yaşlarında iki de kızım...Onlar büyükler ama oğlan beni çok zorluyor...İzlemeye aldım sizi..Sevgiler..İkizleri öpüyorum..