10 Kasım 2009 Salı

TEŞEKKÜRLER SİNANGİL.....


Sinangil Unlarından bir yetkiliyle, sitelerinde oluşan bir sorun nedeniyle mail trafiği yaşamıştık.

Bu sorunun kendileriyle tanışmamıza vesile olduğu için memnunum.Zira Sinangil Ürünleriyle tanışmama vesile oldu bu sorun.Neyse efendim.Deneme ürünlerim geldi bugün.İşyerinde kargocu arkadaş adımı sorup elinde koliyle yanıma geldiğinde ben havalara uçmak üzereydim.

TAbi koliyi açınca mest oldum.benim gibi mutfak delisi ve kızlarına nasıl sağlıklı ekmekler kekler yapabilirim telaşında bir anne için mutluluğumu tahmin edersiniz.Siz beni mutlu ettiniz, Allah sizi mutlu etsin Sinangil...
Bu arada Ben zaten sinangil kepekli ununu kullanıyor(muş)um.Ve bundan acaip memnunum.Daha haftasonu kepek unundan bir kek yaptım şahane oldu.
Bir ara tarifin sahibi arkadaşımdan izin alıp burada yayınlamayı düşünüyorum.

2 yorum:

SMİLENA dedi ki...

bana da gelmişti.ne güzel bir jest değilmi.sağ olsunlar.kilolar geri gelecek bu gidişle..

sdilek dedi ki...

Evet bence de çok güzel bi jest.
İnsan nasıl da mutlu oluyor değil mi?