29 Aralık 2009 Salı

BELKIS VE ECE'ME ÇOKKKK TEŞEKKÜRLER...

Minik Ece ve annesi sevgili Belkıs hazırlayıp göndermişler yukarıdaki hediyeleri doğumgünümüz için.O kadar güzeller ki...Ben çok beğendim.El emeği göz nuru diye buna denir hakkaten.
Canım miniğim Ece'nin el izlerinden oluşmuş ve lamine edilmiş,Daisy Duck (o benim işte, yani ben kendimi hep Daisy gibi hissettim) ve Micky Mouse'la süslendirilmiş mutlu yıllar kartları, yine el yapımı yeni yıl için noel babalı ve ağaçlı kartlar ve iki adet mini laptop.Akşam kızlar bayılacak eminim.ahhh unutuyordum neredeyse iki adet te yine el yapımı ecenin kendi elleriyle kestiği uğurböceği maskesi...
Tekrar çok teşekkür ediyorum Belkıs'cım.
Dostluğunu taaaa Bursa'lardan İzmire hissettirdin ya.Ne diyeyim ben sana..
İnan bana çok şanslıyım senin gibi bir dostum olduğu için..Kızlarım da senin gibi bir teyzeleri ve Ece gibi bir kardeşleri olduğu için çok şanslılar inan bana.Seni ve Ece'yi çok seviyoruz.

4 yorum:

Belkıs dedi ki...

Dilekcim utandım bak şimdi ben ama yahu
Beğendiğinize çok sevindik, Karyacığımın ve Damlacığımın tekrar kutlarım doğum günlerini :)

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Asıl biz teşekkür ederiz canım.Çok tatlısınız.

MAVİANNE dedi ki...

bu tatlı böceklerin doğumgününü kutluyotum ben de
mutlu yıllar

lena ile başbaşa... dedi ki...

güle güle kullanın dilek ablacım hediyeler çok güzel :))lena