1 Aralık 2009 Salı

GEÇMİŞ BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.......

Büyüklerimizin ellerinden öpüyor,
küçüklerimize de ellerimizi öptürüyoruz:))))))
Bayram fotolarımız sonra.
Bayramda neler yaptık.Bol bol el öptük.Gezdik, tozduk v.s.Ama hiççç dinlenemedik.
Sanırım Damla Terrible two'da.(Bayılıyorum bu kelimeye.Zar zor ezberledim de.Çat pat olan ingiliscemi böylelikle de geliştiriyom)
inatlaşmalar ve ağlama krizleriyle başbaşayız.Hele ben ona kızdığımda ve onun alınganlığı üstündeyse..dudaklarını büzüp bana karşı çıkması birşeyler söylemesi bitiriyor beni.Sırf o halini göreyim diye kuzuma masusçuktan da kızdığım oluyo hani.Alıp içime sokasım geliyo onu öyle görünce.Anlatmayla olmuyor ki görülmesi lazım.Bir gün yakalarsam çekeyim de yayınlayayım.
Karya zaten başlı başına bir alem.Tam bir komedi.Evde bizi gülmekten öldürüyor neredeyse.
Damla tam bir yaramazlık abidesi, Karya ise komedyen.
Bu aralar her kelimeyi söylemeye başladılar.Karya'dan inciler..
babaanne-babade
aaaççç-ağaç
bebiii-bebek
memi-emzik
kekkk-kek
fütttt-süt
gayı-dayı
gaye-kalem
nana-bezbebek
Damla'dan inciler
memme-battaniye
nenne-anane
baaa-anne
babaye-babaanne
nana-bezbebek

7 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

hahahah benim resmimi görmemişmiydinki hiç. İkinci resimde , kanepenin kenarındaki, siyah giyimli tombul kuş benim:))))

Bak bi de videom var burada, canlı canlı görmen için beni:))))

çoook sevgi

http://laleninbahcesi.blogspot.com/2009_06_14_archive.html

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Karya Ve Damla^ya sevgilerimi bırakmayı unutmuşum:)))
Onlarıda çook öptü sevdi kucakladı Lale Teyze

lena dedi ki...

maşallah bizim minişlere bizim minik paşa da süt'e faaa diyoo :)))dilek abla..karyada nailin diline benziyor fütt :)öpüyorum onları :)

Toprak Büyürken dedi ki...

iyi bayramlar dilerim Dilek.öpüyorum karyayla damlayı. :)

Belkıs dedi ki...

yiyeyim dillerini onların ben

sude naz'ın annesi dedi ki...

Cnım dillenmişler kuzucuklar maşallah..ısır annesi benim için..bende kutlarım öpüyorum

ummugulsum dedi ki...

akıllı bıdıklar:)
memmeyle baaaya cok guldum nerden buluyorlar bu ısımlerı:))