5 Ağustos 2008 Salı

BİZ BÜYÜDÜKKKKKK

Dün eve gittiğimde kızlar uyuyordu.Ben üstümü değiştirene kadar Karya uyandı. Aldım emzirdim sonra biraz debelenip oynayalım dedim. Birde ne göreyim Karya'cığımın sağ alt dişi çıkmamış mı? Günlerdir bakıyordum çıkmış mı acaba diye.Nihayetinde dün gördüm.Minicik beyaz bir çıkıntı var damağında.Hatta mamasını yerken kaşık çıt çıt yapıyor çarptıkça.Kendisinin de çok hoşuna gitti o ses.Neyse sonra Damla'ya da baktım.Onun sol alt dişi miniminnacık patlamış gibi. Ama görünürde çok net birşey yok.Bir kaç gündür huysuzluğu var.Sürekli ağlama modunda.Sanırım oda ilk dişini çıkarmak üzere.Hayırlısı olur inşallah kuzularıma.Bu arada Halamız dışardaydı dün.Haber alınca iki tane mis gibi diş hediyesi elbise almış.Birisi pembe diğeri mor.Ayrıca Hafta sonu Bodruma düğüne gidiyoruz.Düğün içinde iki tane elbise almış.Kızların giyecekleri tamam da biz ne giyeceğiz bilmiyorum.Acil tarafından alışverişe çıkmamız gerekiyor.Çıkmak bir şey değilde bakalım nasıl elbise beğeneceğiz.

Hiç yorum yok: