4 Ağustos 2008 Pazartesi

KUZULARIMM

Hafta sonu yani cumartesi günü kuzularımın 6 aylık kınasını yaktık. Annem, teyzem, abam(amcamın hanımı aslında yengem ama abimler ve ben aba diyoruz.Nedenini daha sonra anlatırım), Tuncay abim, Sevgi Yengem (Kuzularımın ciciannesi), Kocişin Yengesi ve Kuzeni Hatice, birde biz (Kociş, Sıdıka, Ertuğrul, Ayşem, Kayınvalidem ve ben) Çok kalabalık değildik.Kendi aramızda yaptık. Kuzularımın bol bol resimlerini çektik.Ama henüz bilgisayara aktaramadım.En kısa sürede resimleri buraya aktarmaya çalışacağım.(Ben yine de eski resimlerimizden biraz ortaya karışık yapayım.) Kınadan sonra akşam Sıdıka, Ertuğrul, Ayşem, Kociş, ben ve kuzular fuara gittik.Biraz gezdik Ayşem Lunaparkta oyuncaklara bindi.Kuzular gezmeyi öylesine seviyorlarki. Daha kapıdan çıkıp asansöre binince çıldırmaya başlıyorlar.Arabada ise sürekli etraflarını inceliyorlar.Sanki herşeyi en ince ayrıntısına kadar keşfetmeye çalışıyorlar.Fuarda çok ilgilerini çekti.Renkli ışıklar ve müzik onları hem yordu, hem şaşırttı.Neyse ki bir süre sonra o kadar gürültüye rağmen arabalarında uykuya daldılar.Yanii benim akıllı kızlarım hiçççç mi hiççççç yaramazlık yapmadılarr.








Hiç yorum yok: