8 Ağustos 2008 Cuma

DAMLA'MIN DİŞİ

Dün Damla'm da diş çıkardı.Bir kaç gündür mızmızlanıyordu.Dün akşam minicik bir beyazlık gördüm.Gittim çay kaşığı aldım mutfaktan bir müzik keyfi yapayım dedim.Öyle güzel ses çıkıyor ki.


çıt çıt çıt çıtt......


Kendileri de bayılıyor bu sese.Ağızlarını açıp öyle dinliyorlar.(Tabi ses mi dinliyorlar yoksa damakları kaşındığı için rahatlıyorlar mı bilemem)


Çok şükür iki kızımda büyüdü artık..Abla oldular.Ne değişik bir duyguymuş bu.Sanki ben diş çıkardım.Öylesine gurur duyuyorum ki onlarla..Bir şeyler başardılar ya..Kendileri yaptılar ya.


Neyse kociş edoskopiye girmişti geçen hafta..Çok şükür korkulucak bir şey çıkmadı.Yalnız reflüsü çok fazla.her gün ilaç kullanıcak yada ameliyat olucak.başka çaresi yok.Bana kalsa ameliyat olmasını isterim ilaçların yan etkileri var çünki ama kendisi bunu kabul etmez ki..


Bu akşam kuzenim Eren evleniyor.Teyzemin oğlu kendisi.Akşama bir sürü hazırlık yapmam lazım.Düğünler çok güzel oluyor ben severim düğünleri.Sevdiğin sevmediğin herkesi görebilme şansın var..Gerçi ben sadece sevdiklerimi görürüm.Ve bu gecede sevdiğim herkesi görmeyi umut ediyorum.Ankara'dan abim gelmedi ama diğer teyzemin oğlu ve kızı geldi.Onları henüz görmedim. Laf aramızda çok severim Şeref Abimi ve Şengül Ablamı. Eren'ciğime buradan mutluluklar dileyeyim.İnşallah çok mutlu olursunuz.








3 yorum:

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

İNCİLERİNİZ HAYIRLI OLSUN, DARISI BAŞIMIZA OLSUN..
EN KISA ZAMANDA RESİM İSTİYORUM NE BU BÖLEE HİÇ RESİM YOK..
ÖPTÜK..

Gülden ve Kasım Doruk dedi ki...

İNCİLERİNİZ HAYIRLI OLSUN, DARISI BAŞIMIZA OLSUN..
EN KISA ZAMANDA RESİM İSTİYORUM NE BU BÖLEE HİÇ RESİM YOK..
ÖPTÜK..

sdilek dedi ki...

Güldencim en kısa zamanda resim ekliycem canım.hepsi digitalde bilgisayara aktaramadım daha.önümüzdeki hafta işe başlıycam.seninle menüler hakkında konuşmak istiyorum.öptüm seni ve paşamı kocaman