24 Kasım 2008 Pazartesi

MELEKLERİMİN 11.AYDA YAPABİLDİKLERİ


Herseyim onlar benim.Hayatımın anlamı.
Bu dünyanın tüm zorluklarına rağmen yaşama sebebim.Her şeye inat mutluluk kaynağım. Yavrularım.Melek kızlarım.Siz olmasaydınız ben bu dünyanın zorluklarına nasıl katlanabilirdim ki.
Size kavuşmak için iyi ki uğraşmışım.İyi ki hiç bir zaman sizden vazgeçmemişim.Yaşadığım tüm zorluklara, tüm acılara rağmen size kavuşmak için sabretmişim.Her an, her dakika Allahıma şükrediyorum sizi bana verdiği için.Siz nasıl güzel varlıklarsınız.Nasıl bir mucizesiniz ki, insan sizi daha görmeden size aşık olabiliyor.Bir gülümsemeniz tüm dertleri unutturabiliyor.
Ağlamanız ise sanki bütün dünyanın acılarını ben çekiyormuşum hissi veriyor.Düştüğünüzde sanki benim canım yanıyor.Her ne kadar bunu size belli etmesemde, düşmenin size normal bir davranış olduğunu anlatabilmem adına gülerek hiç bişey olmamış gibi davransamda.(Ki uzmanlarda bebekler düştüğünde panik yapılmaması gerektiğini, bunun normal bir davranış olduğunu ve bebeğin düştüğünde korkmaması ve ağlamaması adına, çok canı yanı yanmadığı müddetçe, gülerek yaklaşılması gerektiğini söylüyorlar)
Canım kızlarım benim.sizi o kadar seviyorum ki.Bu sevgi kelimelerle anlatılmaz.
Birinizi kucağıma aldığımda diğeriniz emekleyerek gelip paçama yapışıyor ya.Ölüyorum orda.
*Bu aralar küçük yaramazlıklara başladınız.
*Elinizdeki oyuncağı birbirinizden kaçırıyorsunuz.Ve bu çok eğlenceli oluyor bizim için.Çok gülüyoruz size.
*Bir de İsmail YK-Bas Gaza şarkısı çıktığında ikinizde çıldırıyorsunuz neredeyse.Karya deliler gibi çığlıklar atıyor, olduğu yerde sallanıyor, dans ediyor resmen.Damla ise elleriyle tempo tutuyor.İkinizde o kadar mutlu oluyorsunuz ki.Sizi izlemek acaip keyif veriyor bana.
*Artık sevgi gösterisi yapmaya başladınız. Öpüyorsunuz. yanaklarımı okşuyorsunuz. Duygularınızı ifade edebiliyorsunuz.
*İstediğiniz her şeye ulaşmaya çalışıyorsunuz.
*yemek yemek istemediğiniz zaman kafanızı çevirip kaçıyorsunuz yada dilinizle çıkardığınız yemeği elinize alıp aşağı atıyorsunuz.Yada sevdiğiniz bi şey olursa ki bu genelde muz oluyor.Gelip bir lokma alıp, gidip gezip ağzınızdaki lokma bitince tekrar gelip yemek istiyorsunuz.
Çok keyifli zamanlar geçiriyoruz birlikte.
*Damla tay tay duruyor.Bazen ellerini farkında olmadan koltuktan çekip tek başına durabiliyor.farkettiğinde hemen tutunuyor.Karya ise sanırım henüz korkuyor.Her ikisi de koltuğa tutunup sıralayabiliyor.
*Yabancı birisini gördüğünüzde ağlamaya başlıyorsunuz.
*Damla utanıp başını önüne eğiyor.
*Damla inatla yapmak istediği şeyi yapmaya çalışıyor.HAYIR onu hiç etkilemiyor.
*Damla Karya'nın kafasına asla toka taktırmıyor.Takıldıysa hemen çıkartmak istiyor.
*yaramazlık yapacağınız zaman mutlaka birlikte yapıyorsunuz.Biriniz bir şey yapmak istediğinde kendi aranızdaki dili kullanıp ortak hareket ediyorsunuz.
*Birbirinizi kendinizce çağırabiliyorsunuz.
*Sabahları uyandığınızda birbirinizi görünce çok mutlu oluyorsunuz.Ellerinizi tutup, birbirinizin yanaklarını sevmeye çalışıyorsunuz.
*Karya'nın iki altta 4 üstte olmak üzere toplam 5 dişi var.Bu nasıl oluyor diyorsunuz.İki altta iyice çıktı.ikişer tanede üst yanlarda çıktı ama üst önler henüz tam anlamıyla çıkamadı.İkitanesi yarımşardan bir diş sayılıyor bana göre.İkisininde ucu şeffaf.patladı ama henüz çıkmadı.
*Damla'nın toplamda üç dişi var.İki altta iyice çıktı.Üst sol yan dişi yeni patlamış.Dün gördüm.O da şeffaf henüz.Ama uç vermiş o.
11.ayda yapabildiğiniz şeyleri farklı bir şekilde yazmak istiyordum ama nasıl olduysa yazdım.
Aklıma geldikçe daha yazıcam bu ay neler yapabildiklerinizi.Çünki bir kaç gün sonra 12.aya giriyoruz.Ve o zaman bakalım neler yapıcaksınız çok merak ediyorum.
Sizinle olmak çok güzel melek kızlarım..

4 yorum:

Belkıs dedi ki...

Bu yazı süper olmuş dilekcim çok güzel bi anı olacak çok güldüm bücürüklerin hallerini anllatığın bölümde :)) sağlıkla bunları okudukları günleri görebilelim inşallah

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

inşallah canım..Bilimsel olarak yapabildiklerini okuyoruz ama kendi gözlemlerimle yapabildiklerini yazmak istedim.Bence böylesi daha güzel.sende not almaya başla bence.Ay ay yapabildiklerini.ileride kendileri de bilsinler.

Ayşem dedi ki...

Ah canlarım ahhh...Halanız ah çekmesin de kim çeksin acaba?Sizin bu hallerinizi görmek için neler vermezdim.Canımsınız siz benim.Kalbimin bir yanı sızlıyor siz aklıma gelince...Bazen isyan etsem de Allah'ıma şükrediyorum çoğu zaman sizi verdiği için..Sizi çok seviyorum halam!

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım görmen lazım.Sana tel de de anlattım ama anlatmayla olmuyor.O kadar güzel anları var ki. Yakalamak lazım işte.Neyse geldiğinizde görüceksin zaten sende.
Sevgiler sana kocaman..
kızlarda seni çok seviyor.
Telefonda sen karyaya tel sararı söylüyorsun ya çıldırıyor resmen.eller kollar aynı anda oynamaya başlıyor ve kahkahalar atıyor.kahkahaları sende duyuyorsun zaten.