4 Mayıs 2009 Pazartesi

BUGÜNÜ 1 MAYIS KABUL EDELİM VE BELKISIMIN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLAYALIM...

Bugün bakmayın ayın dördü olduğuna.Benim için 1 Mayıs.Çünki sevgili Belkıs' ın doğumgünü.
Ve ben hayırsız arkadaş onu doğumgünüde arayamadım.Blogumda da yazamadım.Neyse şimdi telafi etmek istiyorum.Canım arkadaşım kusura bakma olur mu? Halbu ki kayıtlıydı ajandamda.Ama ev telaşı kızların huysuzluğu derken seni aramak aklımdan çıktı.
Nice yıllara canım.Kızınla, eşinle ve sevdiklerinle.Nice nice nice nice mutlu senelere.
İnşallah tontiş bir nine olursun, torunlarını kucağında hoplata zıplata büyütürsün emi.

2 yorum:

Belkıs dedi ki...

Sen nasıl bir güzelliksin yaa, ben seni daha çok seviyorum :)) Amin canım aminn bütün iyi dileklerine kocaman bir amin vede hep birlikte inşallah :)

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

hehehhehe....
Sevindim beni daha çok seviyor olmana..